Sunday, February 14, 2016

Päev 38. Ta saab nähtavaks läbi meie ühtsuse

Autor: Pastor Ché Ahn, organisatsiooni Harvest International Ministries asutaja

"... Et nemadki meis oleksid ..."

Mõtisklus:
Johannese 17. peatükis näeme ilusat pilti Kristuse südamest, kui ta palvetab Enda, oma jüngrite ja nende eest, kes saavad veel usklikuks. Jeesus oli täiuslikult alistunud Isale, kes on austatud Pojas ja ilmutatud Püha Vaimu läbi. Kolmainsuse liikmete vahel on täielik katkematu osadus, ühtsus ja austus. Just niisuguselt positsioonilt palvetab Jeesus oma jüngrite eest:
"Ja mina ei ole enam maailmas, kuid nemad on maailmas, ning mina tulen sinu juurde. Püha Isa, hoia neid oma nimes, mille sina andsid mulle, et nad oleksid üks nii nagu meie! Kui ma olin koos nendega, siis ma hoidsin neid sinu nimes, mille sina andsid mulle, ja varjasin neid ning ükski ei hukkunud neist peale hukatuse poja, et Kiri läheks täide. Nüüd aga tulen ma sinu juurde ja räägin just seda maailmas, et minu rõõm oleks täielikult neis enestes. Mina olen andnud neile sinu sõna ning maailm on vihanud neid, sest nemad ei ole maailmast, nii nagu minagi ei ole maailmast. Ma ei palu, et sa võtaksid nad ära maailmast, vaid et sa hoiaksid neid kurja eest. Nemad ei ole maailmast, nii nagu minagi ei ole maailmast.  Pühitse neid tões: sinu sõna on tõde! Nii nagu sina läkitasid minu maailma, läkitan ka mina nemad maailma. Ja ma pühitsen ennast nende eest, et ka nemad oleksid pühitsetud tões. Aga ma ei palu üksnes nende eest, vaid ka nende eest, kes nende sõna läbi hakkavad minusse uskuma, et kõik oleksid üks, nii nagu sina, Isa, minus ja mina sinus, et nemadki oleksid meis, et maailm usuks, et sina oled minu läkitanud."(Jh 17: 11-21)
 
Jeesus usaldab meid, oma jüngreid, mitte ainult "üks" olema nagu Kolmainsus on üks, vaid ta usaldab meile võime mõjutada maailma läbi meie pühitsuse. Jumalal on plaan pühitseda maailma - ja meie saame Temaga koostööd teha. Milline vägev ülesanne! Enamgi veel, me vajame üksteist selle ülesande täitmiseks.
 
Jumal on meile olnud eeskujuks, kuidas meie peame olema eeskujuks maailmale. Kui me kasvame ühtsuses, aus ja osaduses ning kutsume maailma osadusse koos meiega lauda istuma, hakkavad nad uskuma, et Jeesus on see, kes ta ütleb ennast olevat.
 
Palve:
"Isa, ma otsustan elada armastuses, ausalt ja ühtsuses. Aita mul näidata Sind maailmale läbi ühtsuse. Issand, ma armastan Su sõna ja võtan vastu Sinu sõna pühitseva väe mind kaitsta vaenlase eest ja kinnitada, kui ma olen julge tunnistaja maailmale. "

No comments:

Post a Comment